wtorek, 1 kwietnia 2014


Recyclingowo - Podkład pod wianek- Kurs


Cześć,

Szukając w sieci możliwości stworzenia podkładu do wianka, znalazłam jeden ale postanowiłam na swój sposób zrobić taki podkład.

Potrzebne są:



  • 3 wytłaczanki,
  • taśma, ja użyłam tej żółtej, bo ją akurat  miałam, ale myślę że każda inna by sie nadawała,
  • gazeta
  • folia, ale niekoniecznie.tu jest kwestia gustu i możliwości.Ponieważ i bez niej podkład jest już gotowy.
  • nożyczki, ale nie koniecznie mi nie były potrzebne.



1. Rozdzielamy wytłaczanki, bedą nam potrzebne tylko części gdzie wkłada sie jaja.

2.Rozdzieramy recznie, albo rozcinamy spody wytłaczanek na pól i łaczymy je ze sobą.

3.Okładamy gazetą i oklejamy taśmą.

4.Powstają w ten sposób trzy takie częsci.

5. Wszystkie części łączymy okładając gazetą i oklejając taśmą.


6. Łączymy razem wszystko i oklejamy taśmą gdzie potrzeba.

7. Okręcamy folią.

8. Podkład gotowy.

9.Zrobiłam dwa.

Jeden już wykorzystuję więc myślę że pokażę go wkrótce.

3 komentarze:

  1. fajny pomysł, w takim razie czekam na wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty sposób...a jaki fajny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka właśnie patrze ze pomysłowa jesteś , dodam sobie twojego bloga do mojej listy aby bywac tu czesciej, pozdrawiam:*

    p.s. pomysł mi się przyda:D

    OdpowiedzUsuń