sobota, 12 kwietnia 2014

Wytłaczanka Wielkanocna

Cześć,

Dziś wrzucam do pokazania wytłaczankę kolejną, wprawdzie zrobiłam ją wczśniej i tak się zastanawiałam czy jest sens pokazania jej, na zdjęciach może nie widać tak ale ona jest błękitna..W jajach a właściwie w połówkach jaj zasiana jest rzezucha. Udanego weekendowania.
ps. A ja nadal zdycham wiec weekend nadal zasmarkany, dziekuję Szymce za radę, ale chyba mi zatoki zapycha i obawiam się że bedę coś mocniejszego musiała wziąść. Idę leżeć jak nigdy o tej porze.



2 komentarze:

  1. Wytlaczanka wyglada super:) Ja tez swoja zrobilam jakis czas temu, wlozylam sianko i na nia pisanki :) Super pomysl. Co do zatok to grubsza sprawa:( Proponuje wziac ibuprom zatoki lub udac sie do lekarza bo zatoki to nie zarty :( Pozdrawiam Ciebie cieplutku i kuruj sie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo z tą rzeżuchą fajny pomysł, ładna dekoracja, zdrowka

    OdpowiedzUsuń