środa, 15 października 2014

Ławka- renowacja... Bench-renovation


Dziś mam do pokazania pierwsza prace z moich renowacyjnych doświadczeń. Ławka to tak naprawdę składanka części meblowych.Pewnie każdy pamięta ze w latach 90 były popularne narożniki do kuchni razem ze stołem. U mnie stół już po renowacji.ale pokaże go już razem.z krzesłami. Za to ławka powstała z elementów narożnika.Nie planowałam jej zrobić ale dostałam natchnienia przy robieniu stołu.Szkoda tylko ze nie mam zdjęć całego narożnika. Za to znalazłam na necie coś podobnego z tym ze u mnie góra narożnika była pokryta dwoma rodzajami materiału. Mogę jedynie pokazać co zostało z resztek narożnika który został zdemontowany prze zemnie. Farba - Beckers do mebli a nowy materiał - Allegro

Coś w tym stylu było.


źródło internet

tyle zostało tu można obicie zobaczyć dlatego wrzucam to zdjęcie






















Pozdrawiam Ewa



P.S. Zgłaszam moja ławkę do wyzwania listopadowej projektantki http://atelieredyta.blogspot.com/ w Szufladzie.

10 komentarzy:

  1. Znam ten mebelek :) gości u mojej mamy w zapomnianym kąciku i fajny pomysł poddałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu piękny :) teściowa też ma taką ławeczkę i chętnie bym ją przerobiła po tym co u Ciebie zobaczyłam :) ale niestety nie umiałabym jej tak ładnie odmienić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wbrew pozorom nie jest to takie ciezkie.kwestia rozkrecenia.usuniecia starych zszywek wyczyszczenia przygotowania pod malowanie malowanie lakier i tapicerowanie. troche pracy jest ale efekt naprawde zadowala.

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym nie pomyślała że ta ławeczka była kiedyś w takim złym stanie! Siedzisko i oparcie to len? Efekt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/tkanina-meblowa-obiciowa-jodla-i4663783142.html

      link do tkaniny. byla naprawde w kiepskim stanie.musialam sporo szpachlowac przy niej.bynajmniej nauke szpachlowania mebli mam za soba.:-) efekt zadowala naprawde poniewaz wyglada jak zupelnie nowy mebel.

      Usuń
  5. Świetna sprawa! Chciałabym umieć w taki sposób odnawiać meble....przede wszystkim znać się na tym w co warto zainwestować, żeby nie kupić jakiegoś "bubla". Tobie wyszło genialnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna przeróbka, od razu jaśniej i weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co by nie było to przeprowadzanie samej renowacji jest niezwykle istotną sprawą i ja także lubię to robić. Właśnie dlatego jak tylko mam okazję to w hurtowni tapicerskiej https://hurtownia-akces.pl/ zamawiam całą masę najróżniejszych potrzebnych mi rzeczy.

    OdpowiedzUsuń